Autor |
Wiadomość |
<
Tawerna
~
Fallout i jego świat
|
|
Wysłany:
Pon 4:07, 09 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
Być może ktoś z was grywał kiedyś w fallouta 1, 2? Chciałbym usłyszeć jak ja oceniacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 12:03, 09 Lip 2007
|
|
|
Anhedoniac
|
|
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 966
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
|
Obydwie części są kultowe dla mnie
F1 trochę uwłaczał mi paroma bugami i trochę uprosczoną formą końcowej sieki, ale pomimo tego jest świetny
F2... nie wiem czy ma sens pisanie opisu z samymi superlatywami Przeszedłem Xnaście albo i Xdziesiąt razy na wiele sposobów i wciąż jest to dla mnie świetna gra
Fallout Tactics... "do d*** a nie na sanki!". Fajne rozwiązania taktyczne... ale dobre strony na tym się kończą. Fabuła całkiem fajna, ale rozwiązania w grze często potrafią wkurzyć. No i to już nie jest nawet RPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 13:00, 09 Lip 2007
|
|
|
Biggus Dickus
|
|
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 2522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poznań
|
|
Osobiście bardziej podobał mi się F1 (do F2 nie miałem cierpliwości przejść go nawet) Fabuła, klimat i ogólna świeżość. W F2 przynajmniej dziwne wydawało się to, iż nasza postać wywodzi się z prymitywnego plemienia. Trochę to dziwi szczególnie, że było to plemię założone przez bohatera F1 czyli człowieka, który wyszedł z miejsca wypełnionego zaawansowaną technologią, człowieka, który miał okazję zwiedzić spory kawałek świata, zobaczyć The Glow i siedzibę Brotherhood (obydwie lokacje z masą elektroniki, nowoczesnego uzbrojenia itd itp, mimo, że to pierwsze lekko napromieniowane) a udało mu się stworzyć plemię dzikusów w skórzanych portkach z dzidami lub nożami zamiast całego arsenału broni palnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 14:44, 09 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
ale żeby zagrać w fallouta 2 musiał być ten kiepski pomysł. mnie własciwie podobało mi się wejście ''przemowa starszej wioski''. Tak w ogóle fallout ma fajowe przerywniki filmowe i ciekawą fabułę
A jak byście ocenili fallouta w skali 1-10?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 19:35, 09 Lip 2007
|
|
|
Biggus Dickus
|
|
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 2522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poznań
|
|
Ja po prostu uważam, że plemię bohatera mogło być chociaż troszkę mniej dzikie. Jakaś mała zmiana fabuły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 19:46, 09 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
Hmm nie sądzisz że po części temu pomysłowi gra fallout2 jest oryginalna i wyróżnia sie od inych falloutów. jednak i tak lubie robic zwały z hakunina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 3:15, 10 Lip 2007
|
|
|
Zachód Słońca
|
|
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła Wojenna
|
|
DarkMirror napisał: |
(...) podobało mi się wejście ''przemowa starszej wioski''. |
Czyżby polska wersja językowa? \-:
DarkMirror napisał: |
A jak byście ocenili fallouta w skali 1-10? |
8,5
DarkMirror napisał: |
gra fallout2 jest oryginalna i wyróżnia sie od inych falloutów |
Jakich innych Falloutów? Jak wychodziła dwójka, to o Tactics nikt [?] jeszcze nie myślał.
___
Christ Agony - Sadness of immortality
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 14:53, 10 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
otóż mam polską wersję językową a starsza mówi po angielsku. A fallout2 odróżnia się ponieważ wywodzenie naszego bohatera jest inne (arroyo wiocha pełna krów i głodnych dzieci). A moja ocena; 10/10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 15:06, 10 Lip 2007
|
|
|
Biggus Dickus
|
|
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 2522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poznań
|
|
DarkMirror napisał: |
otóż mam polską wersję językową a starsza mówi po angielsku. A fallout2 odróżnia się ponieważ wywodzenie naszego bohatera jest inne (arroyo wiocha pełna krów i głodnych dzieci). A moja ocena; 10/10 |
a w FT pochodzenie było w sumie różne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 15:15, 10 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
Nareszcie ktoś docenił że w każdym falloucie skąd indziej jesteśmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 17:41, 10 Lip 2007
|
|
|
Biggus Dickus
|
|
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 2522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poznań
|
|
DarkMirror napisał: |
Nareście ktoś docenił że w każdym falloucie skąd indziej jesteśmy. |
Mi tylko chodziło o to, że w F2 wioska gł. bohatera mogła być chociaż troszkę bardziej rozwinięta. Ona była gorsza niż Shady Sands w F1 (a to już tragedia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 20:21, 10 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
hehe ale mogło być gorzej. mogliśmy zaczynać w starożytnym zakonie z fallout1 , lub jak kto woli w kraterach pozostałych po katedrze albo w zniszczonej bazie wojskowej jako mały mutant
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 23:09, 10 Lip 2007
|
|
|
Zachód Słońca
|
|
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła Wojenna
|
|
Brotherhood of Steel to żaden starożytny zakon. Bractwo zostało założone niedługo po atomowej rozwałce przez Maxsona po ewakuacji z bazy wojskowej Mariposa. W kraterze zostały pewnie tylko karaluchy, podobnie jak w Mariposa. Nawrót supermutantów w bazie odbył się dopiero na skutek grzebania tam Enklawy w poszukiwaniu FEV.
Co zresztą nie znaczy, że nie byłoby ciekawe zacząć gry np. jako zbuntowany robotnik w podziemiach bazy w momencie znalezienia FEV i wybuchu powstania przeciwko Enklawie.
Tyle że wtedy pewnie nie dałoby się nawet wyjść stamtąd.
DarkMirror napisał: |
A fallout2 odróżnia się ponieważ wywodzenie naszego bohatera jest inne |
No co Ty? Powaga? O-:
[pomijając oczywiście, że tribal w F2 to potomek Vault Dwellera z F1 i że tak naprawdę chodziło mi o to, że innych falloutów przed F2 niż "jedynka" nie było]
___
Switchblade Symphony - Clown
Switchblade Symphony - Cocoon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 1:32, 11 Lip 2007
|
|
|
DarkMirror
|
|
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z ojca i matki
|
|
Hmmmmmmmm. chodzi mi o falout 1 i 2 a pochodzenie jest inne f1- krypta f2- wiocha i prostę rozwiązanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 1:49, 11 Lip 2007
|
|
|
Zachód Słońca
|
|
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła Wojenna
|
|
Ping-pong
Kod: |
cfiend@Ebola ~ $ ping DarkMirror
ping timeout: no route to host |
___
Novembre - Pioggia... January Tunes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|